Bildinspiration: När man talar om Crystal-bågar


Gabriel visade mig igår en bil av "Äggmannen" skickligt fotad av The Sartorialist.

Jag och Gabriel har precis lämnat Söderköping där vi ätit raggmunk till lunch. Sitter i bilen nu och har för en kort tid tillgång till nätet. Därför blir det bara ett kortare inlägg idag med en fantastisk bild på den man jag och Gabriel valt att kalla "Äggmannen" på grund av hans avsaknad av hår. Äggmannen är hos oss känd som mästaren av knögliga kragsnibbar men hans val av solglasögon brukar också hålla hög kvalitét. Ni har troligen sett honom tidigare i inlägget Värdet av en perfekt skjortkrage.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Petter

Har preics tittat igenom hela arkivet på bloggen eran och jag måste säga att jag är väldigt imponerad. Fortsätt så!



Kolla gärna in vår nystartade blogg om mode, konst, musik och annat tjafs.



Cheers!

2010-04-08 @ 18:51:37
URL: http://cultureprep.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0