Rea/Utförsäljning: Our Legacy



På fredag är det dags för Our Legacys säsongsutförsäljning med i huvudsak plagg från vårkollektionen. Några exklusiva provkollektionsplagg kommer också att finnas till försäljning, men det man verkligen kan komma att fynda är kavajer och jeans enligt en säker källa. Ska man ha möjligheten att göra några riktiga fynd får man dock vara där i tid vilket innebär 07.30 på fredag morgon. Jag tänkte personligen gå dit ännu lite tidigare och köa för att komma in först, med sikte på stickade tröjor för vintern.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Kemppe

Hej! Ibland hittar man plagg som man bara måste ha. Surfade runt lite idag och blev helt fast vid en pullover/skjorta som verkar omöjlig att få tag på.

Det är en "Gant oxford cloth pullover" bild ser du nedan.

http://www.unabashedlyprep.com/site/entry/pulled-over/



Har ni någon aning om någon webshop som säljer denna med frakt till Sverige? Eller något liknande plagg.



Tack på förhand !

2010-10-26 @ 19:48:25
Postat av: Kalle

Kemppe: Den skjortan gjordes aw09 för Gant 60 anniversary och det släpptes bara ca 50 st i varje lsnd så det är rätt så kört. Därimot gjordes den igen för Gant Rugger ss10 och jag skulle inte bli förvånad om den kommer igen till ss11. Prova att ringa gants outlet i Norrtälje. Där hamnar allt som inte sålts under säsongerna.

Lycka till!

2010-10-27 @ 11:13:11
Postat av: Frank&Rémy

Lite tråkigt att man missar det. Ni göbbs får återkomma och berätta ifall det fanns något bra. För allt för ofta känns det som alla utförsäljningar består av ren dynga som inte ens hästarna vill ha

2010-10-27 @ 11:57:43
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Kemppe

Kalle, du ska ha stort tack !



Ska genast ringa gants outlet, om det är kört där så väntar jag till s/s 11, är helt förälskad i skjortan :)

2010-10-27 @ 16:02:25
Postat av: Hugo

Kemppe: Kalle har helt rätt och jag är ledsen för sent svar men det har ju löst sig alldeles utmärkt ändå verkar det som.



Frank&Rémy: Our Legacys utförsäljningar har alltid hållit extremt hög kvalitet, får hoppas att det stämmer in även på den här.



Hugo

2010-10-27 @ 19:19:58
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Vilma

Hej, hej!

Jag skulle bli jätteglad om du ställde en fråga i min frågestund :)

2010-10-27 @ 19:53:29
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Postat av: HJ

Jag vet inte om det är till nån större hjälp men, skjortan är från Gant Rugger SS/10. Min käre bror har nämligen skjortan. :)

2010-10-27 @ 21:58:49
Postat av: mn

Är det utförsäljning på hemsidan också Hugo? :-)



Mvh

2010-10-28 @ 19:03:42
Postat av: Hugo

mn: Nej, dessvärre inte.



Hugo

2010-10-28 @ 22:41:41
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Hank The Pank

Är det cash only som gäller?

2010-10-28 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0