Tips: Vårens snyggaste jacka


Charlie Westerberg modellerar för Velour

Vårens snyggaste (med viss konkurrens från en oljerock som Hope har med i sin vårkollektion) jacka kommer från Velour. Hade helst av allt hittat en bild på Charlie i den mörkblå, då jag anser att den undre inte riktigt gör sig rättvisa som den är uppstoppad på den bilden. Den ljusblå är visserligen grymt snygg den med men jag brukar vara dålig på så starka färger. 1 500 kronor kostar den och den säljs bland annat på Grandpa och NK. PUB hade den ljusa inne senast jag kollade.


Oslagbar jacka för skärgården, Velour 1 500:-

Hugo

Kommentarer
Postat av: Schenken

Det verkar som om man får besöka Nk imorgon för att köpa den jackan! Den var verkligen snygg

2010-05-07 @ 23:27:01
Postat av: Hugo

Ja, om den inte finns i storlek finns det en billigare variant från SOLOs egna märke Made in the Shade för 800 kronor. Den är inte lika snygg men hälften så dyr.



Hugo

2010-05-08 @ 11:09:13
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Made in the Shade har även en ytterligare anorak-liknande jacka i sortimentet som jag faktiskt tycker var lite snyggare än den här. I alla fall en snyggare knäppning, kostar 1000 pix.

2010-05-08 @ 11:17:44
Postat av: Hugo

Fredrik: Okej, det är ju absolut något att kolla upp. Färg?



Hugo

2010-05-09 @ 17:27:13
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Kalle

snygg är den, håller med. budgetvariant på mq som har en lik med vita knappar.

2010-05-09 @ 22:03:44
URL: http://kallenilsson.com
Postat av: Fredrik

Ja, gör det. Den finns vad jag vet i marinblått och militärgrönt varav jag äger den marinblåa. Jag är mycket nöjd.

2010-05-10 @ 11:56:43
Postat av: Hugo

Kalle: Den är inte jämförbar i slutändan men jag ska kolla upp vad den kostar.



Fredrik: Ja, jag var på SOLO nu igår och då kunde jag bara hitta den gröna men jag kan tänka mig att den blåa är ännu snyggare.



Hugo

2010-05-13 @ 10:54:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0