Inköp: Vans Era


Nytt i skogarderoben

Nu har äntligen skoinköpet genomförts. Efter att ha rådfrågat er var det tydligt att jag borde köpt den kornblå varianten i modellen Authentics. Efter att jag hört vad ni tyckte bestämde jag mig ändå för ett par vita Sperry Topsiders som Gabriel förespråkade, och det var också dem jag köpte först idag. När jag kom hem från Shoeline med det nya paret skor kände jag mig ändå inte helt nöjd så jag vände faktiskt tillbaka, tog pengarna och köpte dessa istället på Nitty Gritty av husguden Erik Danielson. Jag lyssnade med andra ord vare sig på er eller Gabriel och med detta är jag mycket nöjd med motivationen att dessa kommer vara riktigt snygga tillsammans med Velour-jackan.


Skor från Vans, 649:-

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0