Dagens Outfit: Med uppkavlade ärmar



Efter riktigt skral uppdatering på sistone tror jag att vi äntligen är tillbaka på banan. Från och med imorgon ska vi försöka posta lite längre inlägg med mer substans än de som publicerats i veckan. Imorgon alltså, tills dess får ni nöja er med denna utstyrsel. Inte för att det är något fel på den. Dessa plagg skulle inte vara fel att gå runt i på Kungsgatan om någon månad, eller Sandhamn för den delen. Jag kan verkligen se framför mig hur en rågummi-sula ser ut efter några timmar på grusvägarna i Sandhamn. När man strosar runt i stan såhär års, eller ute i skärgården för den delen, är det alltid jobbigt att gå runt med saker i fickorna. Nycklar och mobil i shortsfickan ser inte bra ut. Då man inte bär någon jacka med lämpliga fickor under varma dagar som dessa är en "small bag on a string" precis vad man behöver. Jag skulle nog inte köpa någon i dagsläget men jag varje gång jag ser en man med denna accessoar, reagerar jag på att jag tycker det är snyggt. Notera att det är plagg och accessoarer på S som gäller just nu:

Skjorta:
Gant Rugger Short: Weekday Skor: Yuketen Solglasögon: Oliver Peoples Small bag on a string: 16thCollection

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0