Bildinspiration: Dagens Bild


Jag för blivande stormärket inom skate-mode, Alaska Apparel Inc.

Min klasskompis Zak håller på att starta ett eget märke vid namn Alaska Apparel Inc. och hans slutprojekt i skolan har varit att just arbeta med detta märke. Bland annat har han under terminen sytt dessa jeans. Han är också en lovande fotograf och här har han fotograferat mig till hans reklamkampanj. Om man vill köpa något från märket (som än så länge endast erbjuder skate-inspirerade t-shirts med tryck och en tygpåse) kan söka upp det på Facebook och beställa där. Tror att det är 300 kronor han tar för en t-shirt.

Hugo

Kommentarer
Postat av: A

Ser bra ut!

2010-05-21 @ 14:47:28
Postat av: O

Jeansen verkar schyssta, däremot var t-shirtsen inte mycket att hurra över.

2010-05-22 @ 12:32:35
Postat av: Hugo

A: Kul att du tycker det. Jag håller med även om det kanske inte är den typ av mode vi förespråkar här.



O: Nej, det är kanske inte den typ av t-shirts jag själv skulle välja.



Hugo

2010-05-22 @ 14:24:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0