Dagens Outfit: Hyllning till en främling



Ni får ursäkta att inläggen i huvudsak består av utstyrslar för närvarande men ett arbete om Indokinakriget ska lämnas in imorgon och idag hade jag inlämning i ämnet kärnfysik. Snart ska det komma lite andra typer av inlägg dock, troligen med start imorgon. För att återgå till ämnet kan sägas att jag såg en mycket trevligt klädd herre iförd något som liknade detta plus en trevlig rock. Han befann sig då i A.P.C.s butik på Krukmakargatan. Gillar skjortan från Eton men tycker att den tar över lite väl, speciellt kombinerad med den lila mössan, men jag tror att det känns helt annorlunda om man har uppkavlade ärmar och nåon knapp uppknäppt i halsen.

Skjorta: 
Eton Jeans: Prps Skor: Common Projects Glasögon: Oliver Peoples Mössa: Drumohr

Hugo

Kommentarer
Postat av: CJ

kanske köra med en klassisk oxford skjorta från ralph lauren istället den för eton? eller slänga på sig en hood tröja över skjortan, skulle bli snyggt.



Vart kan man köpa skorna? dem är lite så där fulsnygga vet inte om jag vill ha dem :P

2010-03-31 @ 18:41:34
Postat av: Hugo

Tror skorna finns på Nitty Gritty men dem är dyra så köp dem bara om det känns klockrent.



Hugo

2010-03-31 @ 19:12:11
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: CJ

Hugo vad skulle du rekommendera, Lanvin sneakers eller common projects? äger du någon själv?

2010-04-01 @ 09:06:05
Postat av: Hugo

Utan att ha ägt ett par från något avdessa märken, skulle jag utan att tveka köpa Common Projects-sneakers.



Hugo

2010-04-01 @ 19:41:08
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0