Dagens Outfit: Sveriges bäst klädda vanliga man



Själva utstyrseln har mycket lite med titeln att göra men nu är det så att Cafés årliga tävling har dragit igång. Jag kom att tänka på den häromdagen och kände mig galet taggad fram till denna kväll. Jag tänkte ut en passande outfit att fotografera mig i och tre ord som beskrev min stil och kände att Gant-kläder för 50 000 kronor kunde bli mina och att jag kanske kunde titulera mig som Sverigest bäst klädda man. Sedan gick jag alltså in på Cafés hemsida ikväll... Gissa om jag blev besviken när jag då läste att i år var det JC-kläder för 50 000 kronor. Vet inte längre om jag ska ställa upp för även om titeln är cool så känns det bara sorgligt att ha JC-kläder för 50 000 kronor i garderoben.

Jacka:
Velour Skjorta: Hamilton Jeans: Nudie Skor: Sperry Topsider

Hugo


Kommentarer
Postat av: schenken

det är klart att du skall vara med och tävla!!:D

2010-07-08 @ 21:59:16
Postat av: Tim

Var kan man köpa SPerry Topsider i Sverige? :)

Tack för en bra blogg!

2010-07-09 @ 09:32:21
Postat av: Hugo

schenken: Ja, jag antar det.



Tim: Just dessa skor finns inte i Sverige men Sperry Topsider finns på NK, Shoeline och diverse seglarbutiker exempelvis SeaLife om jag inte misstar mig.



Hugo

2010-07-09 @ 15:58:07
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Tim

Jag blev mest intresserad av de blåa som du visade i ett tidigare inlägg här. Kan man hitta dem i Sthlm tro? :)

2010-07-10 @ 15:19:54
Postat av: Hugo

Tim: Fanns tidigare på NK, vet inte hur det är nu. Tror att Shoeline har dem inne.



Hugo

2010-07-10 @ 16:33:54
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0