Dagens Outfit: Klassiska plagg är alltid mode


Om man inte vill hoppa på vare sig skogshuggartrenden eller Urban Hiking-stilen, går det alltid att se bra ut genom att hålla det klassiskt. Man kan säga att dagens utstyrsel tar vid där gårdagens slutade. Här är med andra ord ytterligare en alternativ stil för hösten. Denna är så gott som den samma som den stil vi såg under hösten. Duffeln blir återigen stilbildande då den blir det perfekta ytterplagget för denna Ivy League-influerade höststil. Jag kan tänka mig att ni kan läsa mer om detta i det kommande numret av King, där diverse hösttrender tas upp. Detta kan bäras som det är nu under hösten, adderar man en duffel eller en skepparkavaj, en mössa, halsduk och vantar, är man redo för den svenska vintern.

Cardigan: 
Drake's Skjorta: Gitman Vintage Jeans: A.P.C. Skor: Clark's Klocka: Panerai Glasögon: Anglo American Eyewear Bälte: J.Press

Hugo

Kommentarer
Postat av: T

Skitfin mix av kläder! Personligen hade jag bytt ut jeansen mot ett par ordentliga byxor.

2010-08-17 @ 19:43:46
Postat av: Hugo

Jag ville hålle det lite ungdomligt och körde på grund av detta på jeans. Annars är det ändå nästan bara mörkblå chinos som fungerar till cardiganen, beige och beige blir inte bra.



Hugo

2010-08-17 @ 20:57:04
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0