Cheap Mondays solglasögon för våren



Cheap Monday presenterade redan till förra sommaren ett antal solglasögon. Nu finns en större kollektion av solglasögon snart i butik och dessa bågar är klart bättre än förra sommarens. Några Clubmasters-kopior är jag dock inte intresserad av även m de är fina, jag äger ju som bekant redan ett par. Däremot de rundare bågarna på bilden högst upp känns intressanta, lite Ben Silver-anda över dem. Priserna kommer ligga runt 200 kronor.

Clubmaster-kopior från Cheap Monday

Pilotbågar från Cheap Monday

Hela glasögonkollektionen samlad, bilder från Selectism.com

Hugo

Kommentarer
Postat av: HugoP

de gör också kopior på Lanvins: http://www.gq.com/fashion-shows/detail/slideshow/S2010MEN-LANMEN?event=show1802&designer=design_house1035&trend=&iphoto=25

2010-04-04 @ 19:07:34
Postat av: Hugo

Haha, skönt att någon har bättre koll. Själv måste jag erkänna att jag är betydligt mer vänligt sinnad till kopior än de flesta andra även om jag naturligtvis ser nackdelarna med det.



Hugo

2010-04-04 @ 19:52:30
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du nån aning om när clubmasterkopiorna anländer till weekday?

2010-04-06 @ 15:30:34
Postat av: Hugo

Jag är grymt ledsen men tyvärr så kan jag inte svara på din fråga. Tror att de finns i butik inom någon månad då de verkligen börjar behövas.



Hugo

2010-04-07 @ 20:57:35
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0