Dagens Outfit: Urban Skogshuggare


Ja, utan rocken så är det här väldigt skogshuggare, speciellt om du adderar en väst från till exempel Rikard Lindqvist som verkligen hakat på den vågen med sin höstkollektion. Kanske kommer det ett sådan inlägg senare, med väst menar jag. Nu är det en rock från Herno som används istället och därför har helheten fått en mycket mer urban känsla. Fin blandning av märken här för övrigt, hur ofta kombineras Maison Martin Margiela med japanska märket Workers till exempel? Jag måste säga att jag gillar den avskalade väskan och att jag gärna skulle vilja äga en sådan själv. För första gången någonsin använder jag också kläder från Nudie här på bloggen, och det passar kanske bra i och med deras utförsäljning i helgen.

Rock: 
Herno Skjorta: Workers Jeans: Nudie Skor: Red Wing Väska: Barbour Mössa: Maison Martin Margiela

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0