Dagens Outfit: LouisaViaRoma


Jag känner mig oehört osäker på höstens mode vilket ni också kan se bara genom att  bläddra igenom första sidan. Jag tycker dock att man kan klä sig snyggt även om man inte klär sig precis som det man gillar för tillfället. Detta är inte något som jag skulle ha på mig i tanken men väl på skulle jag nog känna mig snygg i det. Om jag var Robin Klang så skulle jag posta ett inlägg med den här sortens kläder för det här är för mig väldigt mycket Klang, fast snyggare vill säga. Lite Klang som sagt men med en kashmirscarf som får det lite mer uppklätt.

Rock:
Aquascutum Byxor: Kilgour Väska: Lanvin Skor: Common Projects Glasögon: Cutler and Gross Halsduk: Burberry

Hugo

Kommentarer
Postat av: August

Hej, har ni några tips på ställen som säljer ökenkängor, helst blåa, beiga eller bruna? Helst inte allt för dyra. Och något ställa med parkas, där också inte allt för dyra.

Mvh August

2009-09-14 @ 23:09:10
Postat av: Gefundenes Fressen

August, blåa ökenkängor kan du hitta här: http://www.16thcollection.com/se/index.php?id=310&pid=3100010



När jag ser dagens ställ så blir jag framförallt väldigt sugen på en kashmirhalsduk. Det finns inget så skönt när höstrusket smyger sig på.

2009-09-15 @ 09:17:22
URL: http://gefundenesfressen.se
Postat av: Hugo

Massimo Dutti har snygga mörkblå för endast 999 kronor har själv köpt ett par sådana och är mycket nöjd med dem. Sista meningen uppfattade jag inte riktigt men iom att du ställt en fråga så utgår jag från att du tittar in igen.



Hugo

2009-09-15 @ 09:18:55
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Glasögonen passade verkligen perfekt till detta!

2009-09-15 @ 12:12:47
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: August

Tack Gefundenes Fressen, väldigt snygga! Hugo jag ska åka och kolla på dem på Massimo Dutti. Finns dem vid norrmalmstorg?

Jag undrade om du vet något ställe med snygga parkas till ett rimligt pris?



Mvh August

2009-09-15 @ 21:59:44
Postat av: Hugo

Ja, de finns på Norrmalmstorg och är betydligt snyggare än de från 16thCollection. Snygga parkas... Hm, kanske att Weekday kan ha billiga.



Hugo

2009-09-16 @ 15:23:10
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: August

Det enda jag inte gillade med Duttis, var att de inte hade någon klack.



August

2009-09-16 @ 18:24:02
Postat av: Hugo

Då måste du hittat fel skor för det har de som jag pratar om. När du kommer in i butiken på Norrmalmstorg går du rakt fram förbi kassan och sedan efter typ fem meter går du till vänster kanske två steg och kollar sedan åt vänster (bort från ingången). Hoppas att du hittar de jag menar annars är det nog bara att fråga efter mörkblå ökenkängor för 999 kronor så lär de plocka fram dem jag menar.



Hugo

2009-09-16 @ 20:40:20
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: August

Hej. Kollade på bara på webshoppen. Ska åka dit snart. Tack för tipset.



August

2009-09-16 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0