Jubileum - Style by Lindberg fyller 1 år

Idag fyller Style by Lindberg ett år och det är mycket som hänt under detta år kan jag säga. Iförd en vinröd skjorta med vita prickar började jag skriva mitt första och mycket dåligt formulerade inlägg. Nu, ett år senare, 10cm längre, 10 kilo tyngre, 10 cm kortare hår och säkert 10 gånger så brett ordförråd, har jag hållit på i ett år. Jag skriver jag för att Gabriel inte började posta inlägg förrän i Januari bara så att ni vet. Det har åtminstone varit en trevlig tid hittills, vilket jag hoppas att ni som följt med under hela resan också tycker, och jag har inga planer på att lägga ned än på ett tag.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Alex

Congrats! / trogen läsare som uppskattar bloggen oerhört och har fått a major amount of inspiration!

2009-10-22 @ 18:46:37
Postat av: Hugo

Verkligen kul att höra att man kunnat tillföra något.



Hugo

2009-10-22 @ 21:34:45
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Sam

Jag vill också tacka för en grym blogg som gett mig massor av inspiration. Keep it up!

2009-10-22 @ 22:41:16
Postat av: Admin

tycker kanske inte att språket är något speciellt. jag har inte följt bloggen men det verkar onekligen som att texterna är mer ett försök till att glänsa än att göra sig förstådd vilket också enligt mig inte lyckas. det finns exempelvis ett antal fel i denna texten.

2009-10-22 @ 23:14:49
Postat av: Frank&Rémy

Kan inte göra annat än o gratta!! Hoppas bloggen lever när det är dags att fira två år!

2009-10-23 @ 01:28:58
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Hugo

Admin: Ja, språket har nog varit bättre i lite äldre, längre och mer inspirerade inlägg. Annars kan man väl inte direkt påstå att din kommentar är speciellt välformulerad. Man ska inte kasta pil när man sitter i kuvös eller hur säger man? I övrigt har du som sagt helt rätt.



Frank&Rémy: Ja, det hoppas jag med.



Hugo

2009-10-23 @ 14:55:41
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0