Dagens Outfit: London nästa


Okej, imorgon ger jag mig av till London och jag har gjort klart för mig ungefär vad jag ska kolla efter. Topman verkar ha grymt schyssta Pea Coats och en sådan blir det nog. Till det kan adderas en rutig flanellskjorta från lämplig Second Hand-butik. Vet också att Topman kan ha riktigt snygga snörkängor så det kan bli intressant på flera sätt att gå dit.

Pea Coat:
TopMan Cardigan: J.Crew Skjorta: A.P.C. Jeans: A.P.C. Skor: Grenson Glasögon: Polo Ralph Lauren Mössa: H&M

Hugo

Kommentarer
Postat av: filip

du ska väll förfan kolla på uniqlo!!!

2009-11-05 @ 20:36:32
Postat av: Jay

Spelar ingen roll hur många gånger jag ser Grensonbootsen, habegäret försvinner inte. Dom är ju så sjukt snygga.



Ha det grymt i London!

2009-11-05 @ 22:05:17
URL: http://shutterfashion.blogg.se/
Postat av: DT

Mycket trevlig blogg. Har själv blivit lite intresserad av mode och det är kul att se någon som inte enbart fokuserar på svindyra kläder. Fortsätt så!

2009-11-13 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0