Londonresa och Oljerock från Country Attire

På torsdag åker jag till London och jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde komma med några förslag. Egentligen skulle inlägget kunna sluta här men för att fylla ut med något så kan jag bara nämna att det jag kommer leta efter är i huvudsak en skepparrock, en rutig flanellskjorta och eventuellt en islandströja.



För er som vill köpa oljerock så är internetbutiken Country Attire ett grymt bra tips. 1 200 blir det totala priset för en oljerock och dessutom har dem storlekar som Child XXL för den lite yngre eller mindre. Levranstid på 1-14 dagar och Gabriel fick hem sin på 5 dagar.

Köp din oljerock här.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Schenken

I chelsea har de små butiker och där tror jag att du kan hitta det du söker(men är inte helt säker).

2009-11-02 @ 19:05:44
Postat av: Hugo

okej, låter bra. Får kolla upp det.



Hugo

2009-11-02 @ 19:50:40
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Shahin

Din polare som beställde hem barbour rocken, var det en beaufort childrens han köpte? och hur pass stor är han, längd/vikt? är ca 1,75-1,80 och väger ca 60kg, alltså väldigt smal och undrar om denna jacka kommer att passa mig, grymt tacksam för svar!

2009-11-02 @ 21:15:49
Postat av: Hugo

Ja, det var det. Han är 175 cm och väger kring 60 kg. Jag är bara någon centimeter längre men den jackan var lite för kort i ärmarna på mig, så jag skulle avråda dig att beställa den om du har lite längre armar. De säljer annars vuxenstorlekarna till kraftigt rabatterade priser.



Hugo

2009-11-02 @ 21:28:11
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Kika in på Albam i som ligger på 23 Beak Street alldeles i slutet av Carnaby Street. Med tanke på vad du har postat tidigare kan jag tänka mig att den butiken skulle falla dig i smaken.

2009-11-16 @ 03:06:43
Postat av: Anders Karlsson

Hej,



Vill tipsa om vår webbutik när det gäller oljerockar, se http://www.kakadutraders.se. Bra priser och hög kvalitet av välkänt oljerockstillverkare.



//Anders

2009-12-20 @ 14:17:13
URL: http://www.kakadutraders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0