Dagens Outfit: Veckans Outfit nr48 på vårt sätt



När jag igår besökte Manolo så hittade jag en riktigt snygg utstyrsel. Här är den utstyrseln lite mer på mitt sätt. Endast rocken är detsamma men det är ändå mycket likt. Jag har dock valt att bryta av med ett par ordentliga kängor till denna slanka rock och istället för de smala kostymbyxor som Olof använde, kör vi på ett par blåjeans. Jag är dessutom betydligt mer förtjust i crewneck än v-ringad så därför får denna kabelstickade produkt från Paul Stuart komma med.

Rock:
Fay Skjorta: Monocle for Oliver Spencer Tröja: Paul Stuart Jeans: A.P.C. Skor: Alden Halsduk: Drake´s

Hugo


Kommentarer
Postat av: CJ

Vad skulle du rekommendera mellan A.P.C jeans vs ACNE jeans?

2009-11-28 @ 20:38:10
Postat av: Hugo

A.P.C. har så oerhört mycket bättre kvalité vad gäller hur länge färgen sitter i så valet är för mig enkelt.



Hugo

2009-11-29 @ 00:43:18
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0