Dagens Outfit: Tågluff


Funktion blandas med design i dagens outfit och min nuvarande favoritskjorta får hänga med ytterligare en gång. Shortsen som jag tycker är riktigt snygga är jag inte säker på varifrån de kommer, men jag gissar att de ärfrån Permanent Vacation. Bilden kommer i vilket fall som helst från Ashtray. Om du vet varifrån de kommer kan du gärna lämna en kommentar. Väskan är från märket Delvaux och jag uppskattar att den är så enkel och avskalad i sin utformning. Skorna från Our Legacy är tråkigt nog inte lika snygga i verkligheten men som jag förstår det så håller det på att bli en ny trend med mörkblåa mockaskor. Glasögonen är några som Jacob valt och jag tycker dem är otroligt snygga. Lite fyrkantigare Wayfarers är nog en rätt bra beskrivning.

Skjorta:
Our Legacy Shorts: Ashtray Väska: Delvaux Skor: Our Legacy Glasögon: Yves Saint Laurent

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0