Dagens Outfit: Snubbe på Grönan


Ja, dagens outfit är influerad av en snubbe jag såg på Gröna Lund för drygt två månader sedan. Han hade visserligen solglasögon från Persol och lila Clark´s ökenkängor men fortfarande samma känsla över det hela. Jag är riktigt sugen på en jeansskjorta och avundas verkligen Samuel från Industribolaget, som lyckats hitta en riktigt snygg för 400 spänn. Hans glasögon var kanske mer stilfulla och inte lika extrema, men jag tycker att dessa flat-top glasögon gör sig riktigt bra i den här outfiten. Möjligen lägger jag in en mössa också i denna outfit, men det får vänta lite för nu laddar min dator ur och det finns inget eluttag här på tåget.

Skjorta:
Our Legacy Chinos: Our Legacy Ökenkängor: Troligen Clark´s (kollar det när jag har batteri) Solglasögon: Super

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0