Dagens Outfit: Småland/Hultsfredsfestivalen



Småland har aldrig varit känt för sin moderiktighet men det är dit jag nu är påväg. Jag försökte få outfitten någorlunda moderiktig och samtidigt med inslag av det skogsliga vilket skjortan vittnar om. Skjortan hittade jag för övrigt på Industribolaget för en tid sedan. Snygg tycker jag, även om bilden inte är den bästa. Skorna har tvärtom inget med Småland att göra. Vad jag vet så finns det inga snygga skor som går att förknippa med Småland så jag beslutade mig för att köra på en outfit mer åt festivalhållet. Att ta ett par smått slitna brouges skulle vara oförlåtligt och likaså oförsvarbart med det namn jag valt, så här fick det bli ett par Converse. Deras låga All-Stars skulle vara mitt förstahandsval en solig dag på Hultsfredsfestivalen. Hultsfredsfestivalen ja, den är ju över nu men slutstationen för tågresan blir just Hultsfred.

Skjorta:
Workers Chinos: Our Legacy Solglasögon: Ray-Ban Clubmaster Skor: Converse

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0