Dagens Outfit: Fick tänka om...


Ja, Dagens Outfit tvingades ändras tack vare min bror. Vi sitter på tåget nu och Jacob har just tömt en halvlitersflaska Coca Cola över oss. Detta har tvingat mig att tänka om ock kvällens Outfit blir istället en outfit som jag hittade i mitt arkiv över opublicerade. Det lyckliga sammanträffandet att det var samma solglasögon och samma chinos i denna outfit fick mig att bestämma mig för att publicera den här outfitten nu. Att jag inte har något att göra här på tåget gör publicerandet självklart, och som jag påpekade så kan man se den återkommande kompositionen även här.

Skjorta: 
Adam Kimmel Chinos: J.Crew Solglasögon: Persol Skor: Okänt ännu, återkommer om någon timme vad gäller detta.

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0