Dagens Outfit: Utstyrsel för den varmblodige



Nu har Gabriel dragit till Thailand och jag har bara en vecka kvar i skolan. Allt skoljobb är redan klart och vi börjar få reda på våra terminsbetyg. Under jullovet kommer vi köra på så det ryker här på bloggen och en del inköp kommer också troligen att göras. Har bestämt mig för att plocka fram min HM-Mac ur garderoben och köra tillsammans med min Carin Wester-tröja. Själv får man köra på en ungefär tio gånger så billig variant av det här med andra ord.

Rock:
Aquascutum Tröja: Burberry Prorsum Jeans: A.P.C. Skor: Gieves and Hawkes Mössa: Maison Martin Margiela.

Hugo

Kommentarer
Postat av: gboy-coolio

Hej Hugo.

Detta är sjukt off-topic. Men vad tycker du om button-down krage + fluga? Stilmiss eller snyggve?

2009-12-12 @ 12:47:45
Postat av: Hugo

Snyggve. Vad det nu betyder :-D

Grymt snyggt om du frågar mig fungerar jättebra med sjalkragad tröja eller vanlig v-ringad.



Hugo

2009-12-12 @ 17:44:24
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0