Dagens Outfit: Ett gammalt Facebook-foto



Nysnaggad sitter jag nu och funderar över vad min mamma ska få i julklapp. När jag satte ihop denna outfit så slog det mig att jag har något suddigt Facebook-foto på mig och en klasskompis i identiska outfits. På fotot har vi båda; jeans, skor (ja, de två första är ju uppenbara), tvärrandiga fiskartröjor och röda mössor. Bilden kan ni se nedan och även om den är suddig så får ni som inte sett mig på något tidigare -sällsynt- foto, en hum om hur jag ser ut.

Tröja:
S.N.S Herning Jeans: Kicking Mule Skor: Common Projects Mössa: Steven Alan



Hugo

Kommentarer
Postat av: Alfahonorna undrar

vart i ditt liv finns vi då? ;) haha

2009-12-22 @ 00:01:06
Postat av: schenken

vilket märke kommer din klocka ifrån?

2009-12-22 @ 14:26:37
Postat av: Anonym

God eftermiddag! jag såg Er lite äldre artikel om budgetpreppy såsom; Jos. A. Bank, Peter Christian etc. Jag bor förnärvarande i Köpenhamn och det skulle vara snällt om Ni kunde tipsa mig var man kan köpa dessa märken i Köpenhamn!

2009-12-22 @ 15:17:09
Postat av: Hugo

Alfahonorna: På bilden bredvid.



schenken: Seiko, pappas gamla faktiskt.



Anonym: Ärligt talat har jag inte en aning, jag får återkomma i ämnet. Annars är det ju internet som gäller.



Hugo

2009-12-22 @ 22:02:41
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: anonym

Okej, tack det skulle vara jättesnällt!

2009-12-25 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0