Vardag: Dubbla jubileum



Datumet är den 22 september 2008, jag är 14 år gammal och har ingenting att göra. Allt oftare hör jag vänner prata om bloggar och jag bestämmer mig för att skapa en egen. Mitt modeintresse är mycket litet och min koll på mode är, om möjligt, ännu mindre. Att skapa sin egen modeblogg är lätt och efter två timmar har jag färdigställt mitt första inlägg. Vad som skrevs i inläggen för två år sedan är ojämförbart med texterna som publiceras idag. Två år, nästan en åttondel av mitt liv har passerat sedan dess och detta är den tredje adressen bloggen har. Det ska dock sägas att den första endast varade i en månad. På denna adress som bloggen haft sedan juli 2009 har jag, i och med detta inlägg, publicerat exakt 400 artiklar om herrmode. Bloggen har växt och har numera cirka 700 dagliga besökare om man litar på Google Analytics. Stort tack till alla som följt bloggen och kommit med konstruktiv kritik. Nu ser vi fram emot minst två år till!

Hugo


Kommentarer
Postat av: Konrad

Vill tacka för en utmärkt blogg. Länge följde jag er utan att ha den blekaste koll på hur gamla ni var. Fick en chock när jag upptäckte att ni var i min bonusdotters ålder.

Keep up the good work!

Konrad

www.konradolsson.se

2010-10-01 @ 15:31:34
URL: http://threads.konradolsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0