Dagens Outfit: Crewnecks i höst



Jag vill slå ett slag för crewnecks i höst, spelar ingen roll om de är mönstrade, kabelstickade eller i collegeutförande. Ett inlägg om detta ska till att skrivas imorgon då jag ska visa upp några av mina favoriter till hösten och lite om varför de är så användbara. Denna kommer från A.P.C. och är bland höstens bästa om ni frågar mig, nördigaste om ni frågar vissa andra. Den här typen av mönster är verkligen på tapeten i höst även om det är få lika lyckade som detta. I en klart mindre lyckad kollektion än A.P.C.s vårkollektion, utmärker denna verkligen sig. Kollektionen innehålelr dock några andra fina tröjor och som vanligt jeans i toppklass, men det finns med andra ord en konkret anledning till varför det skrivits så mycket mindre om A.P.C. på bloggen under den senaste tiden.

Jacka:
Universal Works Tröja: A.P.C. Chinos: Our Legacy Skor: Alden Mössa: Nigel Cabourn

Hugo

Kommentarer
Postat av: R

En guide på snygga jackor/rockar till vintern skulle uppskattas otroligt! Har letat och letat men hittills inte hittat någon som fallit mig i smaken.

Även en på mössor!



Bra jobb med bloggen!

2010-09-07 @ 20:07:22
Postat av: Hugo

R: Okej, det låter som något jag skulle kunna fixa. Näst på tur står dock cardigans.



Hugo

2010-09-07 @ 20:26:30
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0