Bildinspiration: Måndag på Runmarö


Jacobs skor från Sperry Topsider.

Det frågas ofta om bilder på oss och de kläder som i huvudsak jag köper. Jag och min lillebror bestämde oss emellertid för att leka Tommy Ton och fotografera lite här ute på Runmarö då ljuset var så fördelaktigt. Resultatet blev relativt bra och detta är något vi säkerligen gör om igen. Som ni ser har jag och Gabriel gjort intryck på min trettonåriga lillebror som redan har en trevlig garderob. Igår när bilderna togs var det min pappas födelsedag och detta firades med strömming på Sandhamns Värdshus, därav klädvalet, annars är det mest badbyxor och t-shirt som gäller ute i Stockholms skärgård.


Klocka från Omega och armband från H&M.


Mina seglarskor från Sebago.


Skjorta från Polo Ralph Lauren, chinos från Acne och mössa från Velour.


Skjorta från Gant Rugger och jeans från Acne.


Detaljer


Trevlig utsikt från berget.

Hugo

Kommentarer
Postat av: HvH

Vilken modell är det på dina acne chinos?

2010-07-07 @ 10:12:47
Postat av: Hugo

HvH: Jag vet faktiskt inte vad den heter men jag tror det är den smalaste som finns, köpte dessa på Acne Archive för 399 kronor. Jag kanske kan återkomma angående modellen.



Hugo

2010-07-07 @ 11:58:47
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Finfina bilder! Rugger-skjortan är fantastisk.

Är ni ute på Runmarö just nu?

2010-07-07 @ 12:07:54
Postat av: Hugo

Ja, skjortan är verkligen grym, vi åker ut till landet nu ikväll efter en blixtvisit i stan.



Hugo

2010-07-07 @ 13:51:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Tobias

Har bror din slitit sina jeans själv? Ser stiligt ut.



tumme upp till er båda.

2010-07-07 @ 15:45:03
Postat av: Hugo

Nja, Gabriel har haft dem ett tag först och slitit dem innan Jacob tog över dem när Gabriel växte ur dem.



Hugo

2010-07-07 @ 16:59:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Ebba Lange

Vad cool jag är, hittade din blogg!

2010-07-26 @ 19:18:01
URL: http://bbaaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0