Dagens Outfit: Drömmen just nu



Nu ska jag kolla En film om Olle Ljungström, tanken på att gå ut känns nämligen långt ifrån lockande. Det blir nog en riktig inne-sittar-dag med först den filmen, sedan A Serious Man och klockan 21.00 blir det Real Madrid-Villareal. Hoppas på att Real behåller tvåpoängs-avståndet till Barcelona och att Higuaín som såg blek ut både mot Xerez och Lyon. Nog talat om fotboll och åter till mode och Dagens Outfit. Såhär skulle jag vilja gå klädd i sommar. Kobba ute på Rönnklippan med en Pripps Blå i ena handen och en av Sandhamns seglarbullar i andra handen. Dessutom matchar flaskan skjortan på ett bra sätt färgmässigt. Skjortan stämmer också bra in på det urtvättade mode jag beskrev igår.

Skjorta:
Polo Ralph Lauren Shorts: Fifth Avenue Shoe Repair Skor: J.Crew/Sperry Topsiders Solglasögon: Oliver Peoples Öl: Pripps Blå

Hugo

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; ja, det är inte lätt att komma ihåg alla :)

2010-02-22 @ 20:09:44
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Oscar

Det var stiligt förutom ölen, en bra outfit får gärna ackompanjeras av en mer välsmakande öl. ;)

2010-02-25 @ 23:15:20
Postat av: Hugo

NINNIE: Nej, naturligtvis inte.



Oscar: Jag är ju bara en grabbhalva utan personlig erfarenhet men flaskan matchar ju färgmässigt :)



Hugo

2010-02-26 @ 13:24:01
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Oscar

Matcha ölen efter kläderna... fashion!

2010-02-28 @ 20:30:50
Postat av: Hugo

Självklart :)

2010-03-01 @ 10:28:41
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0