Dagens Outfit: Popaganda



Skatemode kombinerat med en del marina influenser och lite hipsterinslag är förmodligen allt som behövs för att få en lyckad kväll på Popaganda imorgon. Jag kommer tyvärr inte kunna delta av den enkla anledning att jag åker till Kroatien under lördagnatten. Där kommer jag dock leta efter den här typen av armband som Gabriel visade för mig idag. Jag tycker de är helt fantastiska även om jag i huvudsak kommer leta efter varianter med trä- istället för guldpärlor. Att jag ser mig själv som agnostiker är något av ett moraliskt dilemma då dessa armband verkligen är fantastiska och det vore kul att addera ett till samlingen. Avslutningsvis vill jag bara säga att detta är en utstyrsel tillägnad de yngre. Kidsen som säkerligen står och hoppar till Robyn just nu.

Jacka:
Universal Works Tröja: National Anthem Jeans: Nudie Skor: Sperry Topsider Mössa: Norse Projects Armband: My Catholic Gift Store

Hugo

Kommentarer
Postat av: Schenken

Ha det väldigt nice i Kroatien. Om ni vilj ha ett tips skall ni segla. Vattnet är väldigt blått och en bra "segel miljö".

2010-08-28 @ 00:13:58
Postat av: Anders

Snyggt! Gillar jackan, är bilden från oipolloi?

2010-08-28 @ 10:41:35
Postat av: Jocke

Gillar den här bloggen mer och mer! Keep up the good job!

2010-08-28 @ 10:43:02
Postat av: Hugo

Schenken: Ja, jag har hört många tala gott om att segla i dessa trakter. Nu kommer det tyvärr inte finnas tid för det men det är absolut något jag vill göra i framtiden.



Anders: Precis, bilderna från Oi Polloi är perfekta att använda till utstyrslar.



Jocke: Jättekul att höra och det ska bli ännu bättre förhoppningsvis.



Hugo

2010-08-28 @ 11:53:07
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Niklas

Skulle verkligen uppskatta ett inlägg om väskor. Vad skall man ha för skolväska? Bloggen är en bra inspirationskälla förövrigt :)

2010-08-28 @ 14:57:54
Postat av: Hugo

Niklas: Ja, jag är väldigt svag på väskor. Fjällrävens Kånken är ett tips. Ryggsäckar över huvud taget faktiskt. Jag får se om jag får ihop till ett helt inlägg men tills vidare får detta duga som svar.



Hugo

2010-08-28 @ 17:29:18
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Elsa

Hoppas att ni får det riktigt nice.. kanske ni hittar lite bra fynd!!

2010-08-28 @ 17:47:35
URL: http://elsacharlotta.blogg.se/
Postat av: Hugo

Elsa: Ja, det hoppas jag med. Gant ska tydligen säljas riktigt billigt där. I övrigt är det nog lite sådana här armband som jag är mest sugen på.



Hugo

2010-08-28 @ 21:20:12
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Elsa och Schenken.

Vi önskar dig och din familj en J'vligt god resa!!



2010-08-28 @ 22:26:15
Postat av: Hugo

Elsa & Schenken: Tack så mycket!



Hugo

2010-08-29 @ 04:30:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Philip

Gillar armbandet, lite statement. Då kroatien är till större delen är katolskt lär du säkert finna många accessoarer i liknande tappning.



Ha det sjukt bra!

2010-08-29 @ 13:23:18
URL: http://badhusgatan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0