Dagens Outfit: Kanada, November



Ni får ursäkta de senaste dagarnas fåordiga inlägg men jag har bara tillgång till internet när vi åker och handlar etc. Utstyrslar kan jag dock göra utan det och här kommer den senaste i raden av utstyrslar influerade av skogshuggarmode och bergsklättring. Ytterligare en gång står Nigel Cabourn för jackan, även om denna dunjacka inte är riktigt vad vi är vana vid att engelsmännen på Nigel presenterar. Jag tycker dock att man kan dra en slutsats kring dunjackor. Tegelrött är färgen som gäller när det kommer till denna typ av jacka i vinter. Nedan ser ni en bild från Gant Ruggers höstkollektion men även Moncler V har som bekant gjort en i denna färg till höstkollektionen.



Jacka:
Nigel Cabourn Skjorta: ACL x Gant Rugger Jeans: Nudie Skor: Red Wing Mössa: Naval Factory Clothing

Hugo

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej! Jag undrar vad modellen på nudie jeansen heter?

2010-08-07 @ 15:19:50
Postat av: HvH

Var hittar man Gant skjortan?

2010-08-07 @ 16:12:01
Postat av: Hugo

Martin: Gå in på Nudies onlinebutik och kolla unde Nudie Lab.



HvH: Tror tyvärr inte den finns i Sverige då det är ett samarbete mellan grundaren till A Continous Lean och Gant Rugger.



Hugo

2010-08-08 @ 15:24:23
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Martin

Mössan återkommer, men var kan man egentligen hitta den?

2010-08-08 @ 17:29:00
Postat av: Hugo

Martin: Jag tror tyvärr den är från en gammal kollektion så du får se den som blott inspiration.



Hugo

2010-08-09 @ 15:44:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Martin 1

Gant jackan, någon som vet när gants vinterjackor landar i butik? och cirka pris på en sådan?

2010-08-10 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0