Behöver jag en mössa från Our Legacy?



Den frågan är oerhört lätt att besvara då jag vet mycket väl att jag inte behöver ytterligare en mössa. Att svara på frågan om jag vill ha en är lika enkel då det är uppenbart att man vill ha en "Our Legacy Norwegian Knit-hat", och då syftar jag på mössan underst i högen. En fråga kvarstår dock, är en mössa från Our Legacy värd 600 kronor? Jag känner att det kanske inte är det just nu men att det är fullt rimligt när man har lite mer pengar. Dessutom finns det en butik på Malmskillnadsgatan som har 25 procent rabatt under veckosluten som följd av att det inte går alltför bra för denna trevliga men illa lokaliserade butik. Vad tycker ni? Är en mössa från Our Legacy värd 450 kronor?

Hugo


Kommentarer
Postat av: Admin

http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=1



TITTA!



WESTER SANDALER

AQUASCUTUM JACKA/ROCK

BURBERRY JACKOR

ACNE JEANS

WHYRED BOOTS

MM

2009-09-16 @ 18:12:52
Postat av: Schenken

Frågan när hur mycket man kan matcha den med och framförallt är den skön och går den nedanför öronen?



Mvh Schenken

2009-09-16 @ 18:50:33
Postat av: Hugo

Till min beiga rock är det inga problem. Du kan nog få den nedanför öronen men om den ska sitta perfekt så täcker den troligen bara halva öronen. Dessutom har jag flera mössor som back-up om den inte skulle gå att matcha med något.



PS. Om du är en sådan som dricker morgonkaffet på fik så lär vi säkert ses några gånger framöver för du kommer inte besöka några andra fik efter att ha testat Mellqvist.



Hugo

2009-09-16 @ 20:34:26
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: T

Hej!



Mössan är trevlig! Vad heter butiken på Malmskillnadsgatan?

2009-09-17 @ 12:08:41
Postat av: Hugo

Jag vet tyvärr inte det och jag kunde inte hitta det på Google men jag återkommer om det.



Hugo

2009-09-17 @ 18:30:44
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Schenken

Riktigt sant, Mellqvist var riktigt bra, men inte lika bra som maruits i götet. Jag tror att jag har sett dig några fler gånger....

2009-09-20 @ 13:09:24
Postat av: Hugo

Mellqvist bra men Maruits bäst med andra ord?

2009-09-20 @ 21:07:41
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Schenken

Enligt en göteborgare, ja. Men det skiljer inte många hundra delar.

2009-09-20 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0