Bildinspiration: Mössor


Mössor (ingen ordning):
Polo Ralph Lauren, Our Legacy x4, HM x2, Velour, Maison Martin Margiela

Nu när kylan börjar komma så är en stickad mössa något som alla bör äga ett ex av. Kanske inte i huvudsak för att skydda mot kylan utan då främst för att det är en trevlig accessoar. Jag har sammanställt några av de jag tycker är snyggast ovan, men jag har också några tips att komma med.

Budgettips:
Till exempel så kan jag verkligen tipsa om att köpa mössa på MQ där de har riktigt snygga från Blueprint för 149,50 kronor. Dessutom finns de i tre eller fyra färger där ljusgrått, vinrött, svart och eventuellt marinblått ingår. Tidigare tipsade jag om H&Ms mössor som absolut fungerar och endast kostar 49,50:-, men jag är inte säker på att alla läste detta så därför är det värt att nämnas igen. Stadsmissionen vid Fridhemsplan har rätt snygga mössor ibland och ett besök förbi där är absolut att rekommendera. Om du inte skulle hitta en där så är det ju nära till Västermalmsgallerian och därmed MQ.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Riktigt fina tips! Tack!

2009-10-02 @ 12:57:57
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: Hugo

Ja, du efterfrågade ju budgettips på mössor så efterfrågan fanns säkert hos fler tänkte jag.



Hugo

2009-10-02 @ 16:50:41
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0