Dagens Outfit: Utstyrsel för en dag som denna



Om det var någon som blev sugen på jackan från gårdagens inlägg så kommer här ett förslag på hur den kan matchas. Jag är själv väldigt sugen på den men jag måste vänta till den 25:e innan jag har råd. Gabriel hade också sett att Topmans underlinje Pleasure Beach kommit in i butik så nu är det mycket man vill ha men lite man har råd med. I Pleasure Beach´s sortiment finns nämligen en grym t-shirt och en riktigt snygg college-tröja. Man kan inte få allt. Tidigare har vi i stort sett bara behandlat marint mode för vinter och sommar men det här får nog klassificeras som vår och höst. Det här är precis den typ av kläder man ska ha en mulen dag som denna.

Jacka: 
Velour Tröja: S.N.S. Herning Jeans: A.P.C. Skor: Common Projects Mössa: Inverallan

Hugo

Kommentarer
Postat av: Schenken

blev med jacka idag. Den sitter riktigt bra och blir nog ännu snyggare efter sommaren då den när lite solblekt.

2010-05-08 @ 14:40:53
Postat av: Daniel

Mors! Jag undrar om du kunde göra något inlägg om regnjackor då det troligtvis kommer behövas införskaffas en ny en snarast. Jag hittade en snygg via manolo: http://stutterheim.se/ Känner du till andra snygga regnjackor?

2010-05-09 @ 12:07:00
Postat av: Hugo

Schenken: Den mörkblå är ganska urtvättad från början men köpte du den eller denljusblå, bägge är schyssta.



Daniel: Ja, det ska jag försöka fixa snarast. Har bara hysteriskt mycket att göra just nu med bland annat marxismen och världsrevolutionens idé, därför blir det kanske några kortare inlägg närmsta dagarna.



Hugo

2010-05-09 @ 17:17:13
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0