Dagens Outfit: En mulen vårdag på Götgatsbacken


Dessa kläder skulle jag definitivt kunna gå runt i om några månader. Tyvärr är det glasögonen som gör själva utstyrseln i min mening och det skulle bli lite töntigt om jag gick runt i glasögon utan att ha ett synfel. Samtidigt fungerar det här absolut utan dem, jag fick bara en väldigt trevlig bild av en ung man i dessa kläder flanerandes kring Slussen en lite mulen vårdag. Att detta skulle fungera fint på Kommendörsgatan med solbrillor istället för dessa skönheter betvivlar jag dock inte. Förutom ofodrad kavaj är jeansjackan ett plagg som ska värma er män under våren(jag skriver "er" då det känns ordentligt konstigt att kalla mig själv för en man). Hur som helst har jag inte riktigt falligt för denna trend men nu när H&M har en inne för 149 kronor är det svårt att inte åtminstone testa.

Kavaj:
Acne Skjorta: Gitman Vintage Jeans: Lee Skor: Converse Mössa: Drumohr Glasögon: Oliver Peoples

Hugo

Kommentarer
Postat av: Hipster

Det behöver inte vara dyrare än så för en jeansjacka. Jag köpte min på ebay för under hundringen, det var inte bara en jeansjacka utan en Levis

2010-03-24 @ 21:37:53
Postat av: Hugo

Låter som en grym affär, jag är själv alltför dålig på att fynda på nätet, har alltid tyckt mer om att köpa i butik.



Hugo

2010-03-24 @ 21:40:53
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: HugoP

haha, jag var helt övertygad om att jag inte skulle köpa en jeansjacka "Nej, Hugo, nej. Så här lätt faller du väl inte för en trend?". Men, jo...Såg prislappen och kunder inte stoppa mig.

2010-03-24 @ 22:24:26
Postat av: Hugo

Samma här, köpte en från H&M igår den är rätt grym måste jag säga.



Hugo

2010-03-25 @ 16:27:42
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0