Dagens Outfit: Eventuella uppföljare



Just nu är jag i Boden och åker skidor. Bastun är på uppvärmning och senare blir det en stor middag. Hemma i Stockholm börjar temperaturerna krypa uppåt och snart kan man dra fram macken ur garderoben. Min mössa från Velour börjar bli pinsamt sunkig och jag är faktiskt lite sugen på den som ni ser på bilden, syndbara att den kostar 1 200 kronor. Rocken finnns tyvärr inte med i Steven Alans vårkollektion men notera Madras-fodret. Den stickade tröjan från A.P.C. tillhör också en gammal kollektion men den typen av tröjor går alltid att få tag på. Namnet på denna utstyrsel beror på att jag gjort några alternativa ställ som kanske publiceras senare. Med andra skor och en skjorta istället för att nämna ett av de alternativa ställen.

Rock:
Steven Alan Tröja: A.P.C. Jeans: A.P.C. Mössa: Drumohr Skor: Gieves and Hawkes Glasögon: Oliver Peoples

Hugo

Kommentarer
Postat av: Matt.

Önskar tips på tröja likt den från apc? någon som har något bra nättips ?

2010-03-02 @ 18:20:28
Postat av: Fredrik

Den där A.P.C.-tröjan är förbaskat fin. Det bara osar svensk sommar & skärgård om den.

2010-03-02 @ 20:01:21
Postat av: Hugo

Matt.: HM The Blues kan ha något sådant här i lägre prisklass, annars tror jag på Weekday, SOLO kan ha liknande inne, annars har A.P.C. plagg som påminner.



Fredrik: Verkligen!



Hugo

2010-03-02 @ 22:38:49
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0