Dagens Outfit: Uppföljaren



Denna utstyrsel är faktiskt mer eller mindre ett plagiat på två tidigare utstyrslar. Ni kan se dem båda om ni klickar på miniatyrerna längs ned i inlägget. Vidare om utstyrseln kan sägas att den är totalt värdelös för den som vill köpa något av detta. Samtliga plagg och accessoarer är från utgångna kollektioner förutom mössan. Jeans, Macintosh-rock och randig Oxfordskjorta är i och för sig inga plagg som är omöjliga att få tag på. Liknande skor är svårare då dessa verkligen är speciellt fina. Om någon vet några liknande så kan ni gärna berätta för mig, så att jag i min tur kan dela med mig av denna information till signaturen Johan.

Rock: 
Steven Alan Skjorta: Gitman Bros Jeans: A.P.C. Skor: A.P.C. Mössa: Drumohr Glasögon: Oliver Peoples

 

Hugo

Kommentarer
Postat av: Anonym

utgådda..

2010-03-07 @ 01:42:54
Postat av: Hugo

Haha, jag ber om ursäkt,det ska naturligtvis vara utgångna.



Hugo

2010-03-07 @ 13:44:51
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Oliver

Hugo,



jag råkade se något om Boden. Var du där under lovet, och i såna fall, hur hade du det? Är det möjligtvis släktingar som bor där? Jag råkar själv ha en mormor i staden.



Följer för övrigt bloggen med stort intresse!

2010-03-07 @ 18:57:57
Postat av: Hugo

Oliver: Min pappas fru är från Boden och vi var där och åkte skidor. Hennes föräldrar bor nämligen där så det var skidåkning, bastubad och god mat som gällde mellan söndag och onsdag. Supertrevligt var det. Har du varit där någonting?



Hugo

2010-03-07 @ 20:15:57
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0