Dagens Finkultur: Olle Ljungström och Arsenal-Porto


En film jag varmt rekommenderar är dokumentären En film om Olle Ljungström. Ett sorgligt personporträtt som skulle kunna intressera både den inbitne lyssnaren och den som aldrig hört talas om Olle. 56 minuter kan man gott ägna den. I övrigt är har jag fortfarande en euforisk känsla inom mig efter Real Madrids makalösa vändning mot Sevilla. Ikväll är det dock Champions League som gäller när Arsenal tar emot Porto på Emirates Stadium dock utan skadade Fabregas, TV6 klockan halv nio.

Hugo

Kommentarer
Postat av: patrik

Hej,



Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.

Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den.



Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.



Skicka ett mail så berättar vi mer.



Vänliga hälsningar,

Patrik

2010-03-09 @ 22:43:45
URL: http://www.bloggpeng.se/
Postat av: Hugo

Ja, jag kan väl skicka ett mail men att komma och säga något i stil med; Hej, vi vill att du ska tjäna pengar på din blogg, håller inte riktigt.



Hugo

2010-03-12 @ 09:57:52
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0