Sommarens sko för 835:-



Sperry Topsider har till sitt 75 års-jubileum designat en tygsko som jag tycker är så fruktansvärt snygg. Färgen -som dock varierar från bild till bild- och designen är i princip fulländad även om man är nyfiken på den exakta färgen. Om den är den solblekta och urtvättade versionen nedan eller kanske den något renare och mindre gråa varianten ovan kvittar egentligen. Oavsett så ser den perfekt ut efter ett tag, det vill säga som den gör nedan.



Jag har räknat ut att med frakt kostar den 835 kronor om man köper den från Oi Polloi och jag känner mig lite sugen trots ett par mörkblåa Vans Era och ett par seglarskor från Sebago. Skulle vara perfekta till min urtvättade Velourjacka, jeansshorts och min nya saltvattentvättade Boomerang-tröja i Lin samt min Velourmössa i samma färg som skorna. Skulle vara ruggigt snyggt, kanske övermatchat med skorna och mössan dock.

Hugo

Kommentarer
Postat av: J

Tack för tipset! Har bara sett dessa hos JCrew tidigare. Nu är de på väg med posten.

2010-06-15 @ 19:01:25
Postat av: Jonathan

Även jag får tacka för tipset. Letat efter dessa sedan ni visade dem för första gången här på bloggen. Nu är de beställda!

2010-06-15 @ 21:34:36
Postat av: B

Hann inte köpa, redan slut! :(



Grattis till er som knep ett par! :D

2010-06-15 @ 23:05:44
Postat av: Hugo

J och Jonathan: Kul att man lyckas påverka folks garderober och grattis till att ni hann före mig samt ett bra köp.



B: Ja, jag hade också tänkt beställa nu ikväll men då var de slut, får sluta tipsa om sådant här ;)



Hugo

2010-06-15 @ 23:38:04
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Jonathan

Detta gör mig ju inte mindre glad över kapet ;)



Tror dock att de fanns kvar i både 43 och 44!

2010-06-16 @ 19:25:15
Postat av: Hugo

Jo, såg det också men jag har bara 42 1/2 eller i vissa fall 42 men återigen grattis, de är så fruktansvärt snygga.



Hugo

2010-06-16 @ 20:14:08
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0