Dagens Outfit: Fortsatt väderpessimism





Igår tog jag grundenten som min tennistränare Johan så schangtilt uttryckte det. Detta firades med ett besök på Vedholms fisk och några fantastiskt fina presenter. Förutom ett par seglarskor fick jag en Omega Seameaster 600 från 1958 eller möjligen 1959. Den var i perfekt skick med kronan i behåll och orepad urtavla och jag blev verkligen fantastiskt glad, ska slänga upp en bild på den imorgon. I helgen ser det hur som helst ut att bli regn ute i skärgården och vi fortsätter av denna anledning på temat med kortare regnjackor och Vans Authentic-influerade skor.

Jacka: 
Albam Tröja: Boomerang Shorts: Polo Ralph Lauren Skor: Seavees Klocka: IWC

Hugo

Kommentarer
Postat av: Chilo

Är det studenten du har tagit? Vore najs att se hur du var klädd!

2010-06-11 @ 01:09:33
Postat av: Petter

Gratz! Schysst med ny klocka ju.

2010-06-11 @ 08:20:24
URL: http://cultureprep.blogspot.com/
Postat av: Corradi

Ofta du får massa presanger bara för att du går ut grundskolan?. Var finns jackan och pris?

2010-06-11 @ 13:44:56
Postat av: Hugo

Chilo: Nej, jag har bara gått ut grundskolan.



Petter: Ja, verkligen.



Corradi: Ja, jag blev väldigt överraskad men det verkar inte helt ovanligt, har bland annat en tjej i klassen som får 20 000 utan speciellt höga betyg.



Hugo

2010-06-11 @ 18:47:59
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Hugo

Corradi: Den finns bland annat på Oi Polloi där den kostar 190 pund, en billigare variant finns på Mr. Mudd & Mr. Gold från ärket Grundéns. Den kostar bara 700 kronor.



Hugo

2010-06-11 @ 18:56:07
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/
Postat av: Schenken

Fan vad nice att man äntligen gått ur grundskolan!!



Vad händer i sommar??

2010-06-13 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0