Dagens Outfit: Final på gruset i Paris



Idag spelar Robin Söderling final i Franska öppna och det firar vi med en utstyrsel i sann, autentisk tennisanda med piké, korta shorts och tennisskor. När folk klankar ned på medmänniskors klädsel med citat som "min farmor har såna där skor", är det med en negativ ton. Nu råkar det vara så att min farmor faltiskt har sådana här skor och säkerligen skulle kunna gå runt i resten av kläderna också för den delen, medan hon planterar blommor och rensar ogräs i rabatterna på Runmarö. Vore helt klart oerhört roligt om Robin slog ut Nadal på Roland Garros imorgon.

Piké:
Polo Ralph Lauren Shorts: Polo Ralph Lauren Skor: Superga Solglasögon: Moscot Klocka: Omega

Hugo

Kommentarer
Postat av: Petter

Riktigt snyggt. Gillar verkligen shortsen!

2010-06-06 @ 13:54:19
URL: http://cultureprep.blogspot.com
Postat av: arg fransman

ska ju vara Lacoste piké för sjutton!

2010-06-06 @ 20:03:43
Postat av: Hugo

Petter: Ja, perfekt längd enligt min mening.



arg fransman: Jo, det hade ju varit bäst, Fred Perry hade heller inte varit helt fel men nu hittade jag bäst bild på denna.



Hugo

2010-06-06 @ 22:23:00
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0