Dagens Outfit: Strandraggaren dag 2





En bra garderob kan inte bara innehålla italienska kavajer för att ta ett exempel. Man måste kunna se bra ut i alla lägen och ner på stranden går man inte i marinblå kavaj med en scarf runt halsen. Ska man spela volleyboll på Adelsö glider man snarare ned på stranden i marint influerad t-shirt, badshorts, solbrillor och sandaler. Visst, det är inte det man skulle välja till särskilt många andra ändamål men vid sådana här tillfällen ser man med andra ord bäst ut som en halv-queer sandhamnsglassare. Efter timmarna på stranden åker sandaler och badbyxor in där de hör hemma i vanliga fall, garderoben.

T-shirt:
Polo Ralph Lauren Badshorts: Paul Smith Sandaler: Di Mella Solglasögon: Tom Ford

Hugo

Kommentarer
Postat av: Schenken

Hur kommer det sig att precis innan jag gick in på den här bloggen, har jag precis speciellt solglasögonen!



Elsa och jag hälsar från ett väldigt tyst och skönt Karibien, där klockan precis slagit 05:36.

2010-07-10 @ 23:37:22
Postat av: Hugo

Jag antar att ordet "speciellt" i din kommentar ska bytas mot ordet beställt. Om det är så, beror det på att du är en kille med smak vars sinne för mode sakta formats av mig;) eller så var det bara så att vi båda såg dem på Manolo och tyckte de var snygga.



Hugo

2010-07-11 @ 19:15:45
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Schenken

En kille med smak är jag nog allt om du frågar mig själv. Men att den formats av dig... Om det får dig att må bättre så visst.



Varför jag beställde dem varför att Tom hade på sig dom och jag tyckte att det var ursnygga.



Jag kollar aldrig på Manolo, men kanske skulle börja göra detta.

2010-07-12 @ 00:18:55
Postat av: Hugo

Haha, jag tror knappast den formats av mig även om det vore en fin tanke. Kul med brillorna gillar dem väldigt mycket själv. Läs Manolo, riktigt bra blogg.



Hugo

2010-07-12 @ 11:04:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Schenken

Vi kan säga att officiellt har min stil formats av dig, men inofficiellt är det inte så. Hahaha!!



Har jag berättat för dig att du har en kunglig bloggföljeslagare?

2010-07-12 @ 12:47:23
Postat av: Hugo

Låter bra. Ja du sa det tidigare, vem är då detta? Carl Philip?



Hugo

2010-07-12 @ 19:31:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Schenken

Jag kan tyvärr inte säga vem det är, Men jag kan säga så här: det är inte kungen och han är inte 36 år. Det finns ju bara en kvar som det skulle kunna vara, och det är då C.P

2010-07-13 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0