Dagens Outfit: Kvällspromenad på Nybrokajen





Soliga kvällar som denna är Stockholm enligt vissa världens vackraste stad. Riktigt så långt vill jag kanske inte gå i hyllningarna men visst är det vackert när solen reflekteras i vattnet kring Nybrokajen och det är just dessa kvällar i stan som dagens outfit är en hyllning till. Promenader i ett ännu ljust Stockholm iförd en ledig skjorta, jeans och urtvättade tygskor. Jag är tillbaka på allvar och nu blir återgår vi till en daglig uppdatering i stort sett. Någon som hittat något trevligt på rean?

Skjorta:
Hamilton Jeans: A.P.C. Skor: Sperry Topsider Glasögon: Oliver Peoples Klocka: Omega

Hugo

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vart kan jag köpa skjortan och för hur mycket?

2010-07-04 @ 21:53:20
Postat av: Tristan

...hittade kenzos mandarin-collar kostym på NK rean. Den har jag suktat efter i åratal. Lycka:-)

2010-07-04 @ 22:31:40
Postat av: Jay

Glasögonen och skorna sportade jag idag =)



Passar på att tipsa om en liten miniutförsäljning på min blogg, om det går för sig? =)



Kika in på: http://shutterfashion.blogg.se/

2010-07-04 @ 23:56:32
URL: http://shutterfashion.blogg.se/
Postat av: Hugo

Marcus: Troligen via deras hemsida hamiltonshirts.com



Tristian: Grattis! Alltid kul att genomföra köp av sådana saker.



Jay: Snyggt, inga problem heller att du tipsar här, jag ska kolla in själv.



Hugo

2010-07-05 @ 08:48:25
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Fredrik

Trevligt att du är tillbaka!

Kom själv över en marinblå trenchcoat från A.P.C. på 30%. Köpte du nåt kul?



Fredrik

2010-07-05 @ 23:40:45
Postat av: Hugo

Fredrik: Oj, det låter ju grymt schysst. Hittills har det bara blivit en Polo Ralph Lauren-skjorta men jag siktar på Grundens gula regnjacka och en t-shirt från A.P.C. dessutom skulle inte ett par Dockers-chinos sitta fel men jag är osäker på om deras byxor verkligen reas ut.



Hugo

2010-07-06 @ 12:59:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0