Dagens Outfit: Efterfrågat höstmode



Det märks att flera av er bloggläsare har tröttnat på att höra om sommarmode och redan vill börja tänka på hösten med tillhörande klädinköp. En läsare frågade för någon vecka sedan huruvida Red Wing-kängorna som var förra vinterns trendsko, skulle fungera även i vinter, och svaret är ja. Min motivering till detta är att de fungera alldeles utmärkt till det mer robusta mode vi kommer se så mycket av i höst och i vinter. För övrigt tror jag knappast att de som i vintras kostade på sig ett par skönheter från Red Wing, vill köpa ett par nya vinterkängor, och följaktligen kommer flertalet modeintresserade män bära dessa skor minst ytterligare en säsong. Det är trots allt tidlösa kängor som håller värmen på ett osedvanligt bra sätt. Matchat med en snygg jacka i kortare modell, mössa och ett par slitna jeans, ser man riktigt skön ut i höst.

Jacka:
Holubar Skjorta: Brooks Brothers Black Fleece Jeans: Nudie Skor: Red Wing Mössa: Naval Clothing Factory Glasögon: Oliver Peoples

Hugo

Kommentarer
Postat av: V

Var hittar jag jackan?

2010-07-28 @ 23:19:28
Postat av: Hugo

V: Jag är ledsen, jag har letat också men kan inte hitta den.



Hugo

2010-07-30 @ 17:24:54
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0