Dagens Outfit: Ännu en dag på stranden



Att hitta ett par snygga badshorts är sällan speciellt enkelt då både längd, material, mönster och pris måste vägas in i bedömningen. Här är i alla fall ett par fina badshorts i ett glansigare utförande och den här stilen får mig att lite nostalgiskt tänka på Vi fem-böckerna även om solglasögonen kanske är lite för stekiga för att verkligen vara något så trevligt autentiskt. 660 kronor får man betala för dessa, ett hutlöst pris som trots detta inte utmärker sig ekonomiskt sett. Badbyxor är dyra helt enkelt. Vad gäller Dagens Outfit så är det överlag roligare att göra utstyrslar som berör höst, vinter eller vårmode för man har fler plagg att arbeta med. På grund av detta är det viktigt med accessoarer när man gör den här typen av utstyrslar. Väskan tycker jag är helt fantastisk.

T-shirt:
Docker's Badshorts: Birdwell Beach Britches Skor: Sperry Topsider Väska: J.Crew Solglasögon: Persol

Hugo

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag köpte ett par solglassögon precis likadana som dom fast för 180 Kr på Urbanoutfitters.

2010-07-22 @ 22:10:37
Postat av: Marcus

Jag köpte ett par solglassögon precis likadana som dom fast för 180 Kr på Urbanoutfitters.

2010-07-22 @ 22:11:09
Postat av: hj

För min del får du jättegärna börja blicka fram mer mot hösten. :)

2010-07-22 @ 22:40:56
Postat av: Alve

Jag rekommenderar varmt go classic 's badbyxor. Jag har använt mina flitigt sen början av förra sommaren och tycker dem håller måttet.

2010-07-22 @ 22:42:50
Postat av: Matte

Grymt bra! skulle dock vilja ha lite sjyssta tips på t-shirts?

2010-07-22 @ 23:42:17
Postat av: Hugo

Marcus: ja, jag har också sett dem. Riktigt snygga men de har ju inte riktigt glas. Förstår dock inte hur det skulle kunna göra så att det blev typ tio gånger så dyrt.



hj: Ja, det känner jag med men det har varit ganska mycket sådant på sistone så en sådan här utstyrsel behöver ju inte vara helt fel.



Alve: Bra tips, ska se om man kan hitta bra bilder på dem.



Matte: Jag ska tänka på saken men som redan finns i butik är Our Legacy och A.P.C. men det är alltså från vårkollektionen.



Hugo

2010-07-23 @ 01:22:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0