A.P.C. s/s10



A.P.C.s vårkollektion är det snyggaste jag har sett på oerhört länge och jag skulle verkligen vilja ha precis allt ur den. Skjortan på den översta bilden är förmodligen den snyggaste jeansskjorta jag någonsin sett och ni vet alla hur oerhört förälskad jag är i den här typen av rockar. Det kommer förmodligen postas mer detailshots ur den här kollektionen i senare inlägg. Nu ska jag återgå till mina jon och molekylföreningar, lagom kul.



Seglartröjan, ett måste i sommargarderoben.



Kavaj i spännande material, nämligen denim. Samtliga bilder hämtade från Très Bien Shop.

Hugo

Kommentarer
Postat av: Filip

Sjukt snyggt men man börjar tröttna på att alla modeller stylas med uppkavlade jeans.

2010-02-14 @ 12:34:56
Postat av: anton

jadu, vad ska man säga, skjortan var helt underbar

2010-02-14 @ 12:53:20
URL: http://mongostil.blogspot.com
Postat av: Oscar

Jag håller med. Den första bilden sammanfattar ungefär min stil. Sedan de ljusbeiga ökenkängorna på det.

2010-02-14 @ 14:26:29
Postat av: Hugo

Filip: Kan faktiskt hålla med dig.



anton: Knapparna och färgen på tyget, sanslöst.



Oscar: Samma här, fast jag kör med beige rock. Det känns som att de sammanfattat allt man bara älskar.



Hugo

2010-02-14 @ 14:51:18
URL: http://stylebylindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0