4 "ordinarie pris" tips



Såhär i rea-tider är det lätt att glömma bort att man kan fynda även på ordinarie pris. Därför har jag satt ihop en liten lista med billiga plagg och accessoarer som ligger på ett redan lågt ordinarie pris. Jag antar att vi kör igång direkt.

Jeansskjorta, Made in the Shade, 600 kr:
Igår fyllde min lillebror 13 och han fick bland annat en oerhört snygg skjorta från Made in the Shade. 600 kronor är ingen jobbig summa att betala föe en snygg, avskalad jeansskjorta med svarta sömmar runt knapparna.

Mörkgrå jeansskjorta, Vailent, 600 kr: Ja, jeansskjorta är ju oerhört inne i vår och det är faktiskt inte bara blåa jeansskjortor som kommer tillbaka, utan även mörkgråa jeansskjortor. Our Legacy har med minst en i vårkollektionen men den kostar mer än det dubbla och är inte alls mycket snyggare än den här som jag hittade under ett sällsynt besök på Carlings. Den norska klädkedjan ska faktiskt inte underskattas. I vår har dem märken som Acne, Vailent, Levi´s och These Glory Days, i sitt utbud.

Vit t-shirt, H&M, 50 kr: Såhär års bär jag t-shirt under i stort sett alla plagg. Exempelvis bär jag idag en flanellskjorta från Uniqlo med en vit t-shirt under. Igår bar jag en jeansskjorta från These Glory Days med en annan vit t-shirt under och jag har alltid en t-shirt under islandströja då det är handtvätt på dem. Vit t-shirt från H&M Divided, 50 kronor.

Scarf, H&M 149 kr:
H&M har just fått in flera fina, tunna linnehalsdukar som kostar 149 kronor. Den på bilden är exakt samma som den Gabriel beslöt sig att köpa tidigare idag. Finns att tillgå i de flesta H&M-butiker.

Hugo

Kommentarer
Postat av: JN

Tjena Hugo!

Vad är det för märke på kavajen på bilden?

2010-02-06 @ 08:51:10
Postat av: Hugo

JM: Det är faktiskt Wings and Horns som kanske är mest kända för sina fantastiska snörkängor.



Hugo

2010-02-06 @ 12:22:55
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Fredrik

Sjalen är fantastisk, funderade redan för något år sedan att köpa den, men det blev icke av. Kanske nu.

2010-02-06 @ 23:39:06
Postat av: andreas

är inte den bilden från Manolo?

2010-02-09 @ 15:35:31
URL: http://modetrumman.se/andreasweinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0