Dagens Outfit: Passa på att bära tunnare



Den senaste veckan har temperaturen gått upp kraftigt och det har gett oss möjligheten att bära lite tunnare jackor bland annat. Det dröjer ett tag innan vårkollektionerna når butikerna och som den högkonsument av mode jag är, längtar jag oerhört mycket. Höstkollektionerna, som vi kunnat skriva om så länge här på bloggen, börjar kännas klart uttjatade och jag längtar verkligen efter nya ämnen att skriva om. De något oinspirerade inlägg som ni kunnat läsa de senaste dagarna ursäktas härmed just med detta som anledning. För att återgå till dagens utstyrsel kan sägas att detta känns som en mars-utstyrsel snarare än något ämnat för den sibiriska kyla som flera tidningar skriver åtskilliga spaltmetrar om. När vi bjuds på lite mildare väder måste man dock passa på att bära lite tunnare plagg som dagen till ära skulle kunna vara hämtade från Urban Outfitters.

Jacka: A.P.C. Skjorta: Abercrombie & Fitch Jeans: Levi's Skor: Alden Mössa: Inverallan

Hugo


Kommentarer
Postat av: magnus

En fråga helt "off topic"... Hur frilägger du dina bilder, vilket bildredigeringsprogram använder du..?!



Vänligen Magnus

2010-12-08 @ 21:41:47
Postat av: calle

Jackan är riktigt schyst, även skorna. På tal om skor, vad tycker du om Palladium pampa skorna? (http://williamyan.com/storage/palladium_boots_pampa_IMG_2489.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1279252429074) Själv tycker jag dom är riktigt schysta, bra pris även. Kanske inte ultimata för vintersäsongen, men å andra sidan finns det folk som glider runt med sneakers året runt.

2010-12-08 @ 21:46:08
Postat av: Hugo

magnus: Antingen är jag extremt noggrann med suddet eller den "pensel" som tar bort skuggor. Skjortan i dagens inlägg var på en väldigt mörk bakgrund först men jag har suddat bort allt detta. Mycket pill! Jag använder för övrigt Adobe Photoshop CS3.



calle: Helt fantastiska skor! Finns exakt samma men i en mer benvit modell som står på min önskelista till julen. Kostar bara 699 kronor på NK Street. Som vinterskor skulle jag nog inte rekommendera dem även om den grova sulan gör det hela diskutabelt. Från slutet av februari kan de vara aktuella.



Hugo

2010-12-08 @ 22:07:22
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Viktor

Hej på er

Jag undrar bara var har Ralph Laurens hela Rugged Icons kollektion tagit vägen?

Visst har Gant samt respektive fina kläder, men de är inte ens i närheten av vad RL har illustrerat som vinter. Jag önskar bara om ni kunde ta fram deras plagg i outfitsen

2010-12-09 @ 16:11:08
Postat av: Hugo

Viktor: Rugged Icons-kollektionen är väldigt fin men det finns dessvärre inga fina bilder på plaggen. Skulle det finnas hade några av plaggen absolut funnits med i diverse utstyrslar.



Hugo

2010-12-09 @ 18:06:06
URL: http://stylebylindberg.se/
Postat av: Wilma

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 13:22:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0