Dagens Outfit: Militär


De militanta inslagen på bloggen blir allt mer återkommande och de sätter en liten annorlunda prägel på den funktionsbaserade vintage-stil som ligger som grund. Detta är kanske ett ställ som lämpar sig bättre under något varmare månader men med en tjock ylletröja så är det inte en helt otänkbart. Vid användning av en skjorta som denna kan man med fördel ha en oxford -eller chambrayskjorta under. Det kan faktiskt vara riktigt snyggt trots att det lätt känns lite obekvämt med skjort på skjorta.

Jeans: Our Legacy Skor: Alden Jacka: Esemplare Skjorta: Gant Rugger Mössa: The real McCoys

Gabriel

Kommentarer
Postat av: Fredrik Karlsson

Jag måste erkänna att denna outfit har du verkligen lyckats med Gabriel. Riktigt klockren. Skjortan livar upp det hela samtidigt som den är diskret vilket jag gillar.



Fredde

mydefofprep

2010-12-05 @ 17:35:15
URL: http://www.mydefofprep.blogspot.com
Postat av: Erik

Var hittar man The Real McCoy's i Sverige?

2010-12-10 @ 22:49:49
Postat av: Gabriel

Erik: jag tror faktiskt inte det finns någon fysisk butik i Sverige som säljer The Real McCoy's. Man får förlita sig på webbutiker om man gärna vill köpa något tror jag.



Gabriel, Style by Lindberg

2010-12-16 @ 21:47:19
URL: http://stylebylindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0