Dagens Outfit: Sommarkavaj



Efter vissa tekniska problem är vi nu tillbaka med en Dagens Outfit. Idag har jag och Gabriel varit ute och letat efter en ofodrad kavaj till mig. Då budgeten inte är särskilt stor har de tre alternativen varit en mörkblå från Blueprint, These Glory Days och Made in the Shade, alla kostar 999 kronor. Jag har sällan så mycket gott att säga om MQs varumärken men just den här Blueprintkavajen är faktiskt helt okej, ganska skrynklig. Den finns också i färgen beige. These Glory Days-kavajen hittade jag i X-Small och det var därför valet i slutändan föll på den. Den är betydligt mer dressad i sin framtoning än de båda andra, på gott och ont. Made in the Shade-kavajen var alltför styv i axlarna för min smak. När vi var ute och kollade hittade jag också ett knippe fina armband från H&M, nästa inköp?

Kavaj:
Paul Smith Skjorta: Brillo Shorts: Polo Ralph Lauren Skor: Shipton and Heneage Solglasögon: Oliver Peoples

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0