Dagens Outfit: Att fiska i skärgården II



När jag är ute på Runmarö så är en av huvudsysselsättningarna fiske. Något i stil med detta skulle jag kunna gå runt i därute adderat en Gädda hängande i min huggkrok. Måste säga att det är en riktigt fin blandning av märken här, Velour kombineras med A.P.C., Polo Ralph Lauren, Our Legacy, Oliver Peoples och Kicking Mule. Imorgon kommer ett bildinspirations-inlägg för just nu har jag varken tid eller inspiration. Hoppas dock att den här utstyrseln faller er i smaken.

Jacka:
Velour Skjorta: Our Legacy Jeans: Kicking Mule Kängor: A.P.C. Mössa: Polo Ralph Lauren Glasögon: Oliver Peoples

Hugo

Kommentarer
Postat av: Gustav #1 fan

Hej Hugo. Har en fråga om du kan tänkas veta vilka de nästkommande intressant utförsäljningarna i stockholmsområdet ligger i agendan? Eller ännu bättre; om du vet var alla dessa samlas på en webbsida eller liknande?

2009-10-01 @ 17:18:37
Postat av: Hugo

Nej, man brukar inte skylta med att man ska ha utförsäljning så långt innan det faktiskt händer, för då kan folk spara pengar till att köpa då istället för på ordinarie pris innan.



Jag tycker att du ska anmäla dig till alla Facebook-grupper för märken som du gillar. De skickar då ut inbjudningar till alla utförsäljningar de kommar att ha.



Hugo

2009-10-01 @ 18:49:28
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0