Dagens Outfit: Casual Friday at Lloyd´s



Lite av en personlig tolkning av många av Manolos outfits. Lite italienska skor blandat med en rutig skjorta, Mackintosh-rock och jeans från Margiela. Man kan ju inte kalla det för italiensk stil men influenser kan man tydligt se. Lite välklätt men inte uppklätt kan man kalla det. Jag har valt att kalla den här outfitten för Casual Friday at Lloyd´s för även om det inte är en kontorsutstyrsel så är det väldigt uppklätt för att vara fritidsklädsel. Om Casual Friday existerar på Lloyd´s vet jag inte men om det fanns så utgår jag från att man faktiskt skulle få ha annat än svarta brogues på deras kontor.

Rock:
Mackintosh Crewneck: J.Press Skjorta: Polo Ralph Lauren Jeans: Maison Martin Margiela Skor: Berluti Glasögon: Epos Milano

Hugo

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Förstklassig outfit!

Det här är verkligen min stil, jag gillar den bruna mac:en, jag tycker att den ha hamnat lite i skuggan till förmån för den blåa och beigea! Snyggt.



Fredrik

2009-10-08 @ 23:41:55
URL: http://ourclothes.blogg.se/
Postat av: Hugo

Jo, jag blev själv väldigt nöjd.



Hugo

2009-10-09 @ 18:44:33
URL: http://stylebylindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0