Dagens Outfit: I väntan på cs3



Jag är oerhört oinspirerad för tillfället vilket ni kanske har märkt. En av anledningarna är att alla bilder blir så dåligt upplösta efter att jag Photoshoppat dem med mitt Adobe Photoshop 3.0 (ett av de absolut första och därmed sämsta). Imorgon bör jag dock få åtminstone CS3 och då kanske det släpper. Här har vi i vilket fall som helst en dåligt upplöst outfit i brun- och blåskala ämnad för vinterkvällar i hemmet. Imorgon är det dock stort jubileum och alltid något att fira. Då har jag nämligen drivit Style by Lindberg i ett år, först från 22 Oktober 2008 till 11 Juli 2009 på adressen http://hugosmode.bloggsida.se/ och sedan 11 Juli 2009 till 22 Oktober 2009 här.

Cardigan:
Alan Paine för NK Skjorta: Acne Jeans: A.P.C. Mössa: J.Press Skor: Adam Kimmel

Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0